FAQ
Jak działa StrefaFona.pl?
Na naszej stronie publikujemy najlepsze oferty naszych Partnerów zagranicznych.
Twoje zamówienie przekazujemy razem z wpłatą do jednego z nich. Paczki wysyłane są spoza UE, a StrefaFona.pl działa jako pośrednik.
Naszym zadaniem jest między innymi:
- zamówienie towaru u dostawców zagranicznych
- udostępnienie możliwości zwrotów na polski adres firmy
- obsługa klienta w języku polskim.
- przyjmowanie wpłat w PLN
- udzielenie Ci polskiej gwarancji.
Szczegółowe warunki znajdziesz w Regulaminie.
Jaki jest koszt dostawy i zwrotu?
Dostawa nic Cię nie kosztuje ponieważ jest zawsze za darmo. Zależy nam Twojej satysfakcji i zadowoleniu z zakupów w naszym sklepie, dlatego oferujemy darmową dostawę oraz zwrot towaru w przypadku niezadowolenia. Jeśli zdecydujesz się oddać zamówiony produkt, skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły zwrotu.
Po odesłaniu paczki zwrócimy pieniądze za towar oraz koszt odesłania towaru (maksymalnie 9 zł).
Jaki jest czas dostawy?
W zdecydowanej większości paczki docierają na miejsce w ciągu 7-30 dni. Maksymalny czas dostawy to 45 dni.
Nie mamy wpływu na działanie dostawców, jednak na bieżąco możemy monitorować status Twojego zamówienia i powiadomimy Cię na każdym etapie dostawy jak wygląda sytuacja. Otrzymasz również od nas link do śledzenia paczki, abyś dokładnie wiedział gdzie się znajduje.
Jak zgłosić reklamację?
Realizacją i obsługą reklamacji zajmujemy się w naszym biurze. Jeśli chcesz zgłosić wadę, usterkę, reklamację gwarancyjną to skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: kontakt@strefafona.pl
W większości przypadków wystarczy nam dowód w postaci zdjęcia / nagrania video, abyśmy mogli ponownie nadać do Ciebie paczkę z nowym produktem. Nie będzie konieczności odsyłania wadliwego produktu w celu uznania reklamacji.
Idź do Strony Głównej