FAQ

Jak działa StrefaFona.pl?

Na naszej stronie publikujemy najlepsze oferty naszych Partnerów zagranicznych.

Twoje zamówienie przekazujemy razem z wpłatą do jednego z nich. Paczki wysyłane są spoza UE, a StrefaFona.pl działa jako pośrednik.

Naszym zadaniem jest między innymi:

Szczegółowe warunki znajdziesz w Regulaminie.

Jaki jest koszt dostawy i zwrotu?

Dostawa nic Cię nie kosztuje ponieważ jest zawsze za darmo. Zależy nam Twojej satysfakcji i zadowoleniu z zakupów w naszym sklepie, dlatego oferujemy darmową dostawę oraz zwrot towaru w przypadku niezadowolenia. Jeśli zdecydujesz się oddać zamówiony produkt, skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły zwrotu.

Po odesłaniu paczki zwrócimy pieniądze za towar oraz koszt odesłania towaru (maksymalnie 9 zł).

Jaki jest czas dostawy?

W zdecydowanej większości paczki docierają na miejsce w ciągu 7-30 dni. Maksymalny czas dostawy to 45 dni.

Nie mamy wpływu na działanie dostawców, jednak na bieżąco możemy monitorować status Twojego zamówienia i powiadomimy Cię na każdym etapie dostawy jak wygląda sytuacja. Otrzymasz również od nas link do śledzenia paczki, abyś dokładnie wiedział gdzie się znajduje.

Jak zgłosić reklamację?

Realizacją i obsługą reklamacji zajmujemy się w naszym biurze. Jeśli chcesz zgłosić wadę, usterkę, reklamację gwarancyjną  to skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: kontakt@strefafona.pl

W większości przypadków wystarczy nam dowód w postaci zdjęcia / nagrania video, abyśmy mogli ponownie nadać do Ciebie paczkę z nowym produktem. Nie będzie konieczności odsyłania wadliwego produktu w celu uznania reklamacji.

Idź do Strony Głównej